Σελίδες

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

NYX eyeshadow palettes

Με αφορμή το πρώτο κατάστημα της NYX που ανοίγει αυτή την εβδομάδα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη (Ερμού 65) αποφάσισα να σας δείξω τις παλέτες που έχω από την συγκεκριμένη εταιρία. Η αγάπη μου για την NYX ξεκίνησε από τότε που έβλεπα πολλές beauty bloggers/gurus στο youtube να λένε τα καλύτερα για την εταιρία αυτή. Έτσι άρχισα και εγώ σιγά σιγά να εμπλουτίζω την συλλογή μου. Από ρουζ και σκιές μέχρι μολύβια ματιών και κραγιόν όλα αγορασμένα από το ebay καθώς εκεί έβρισκα πάντα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Σήμερα θα σας μιλήσω για τις παλέτες που έχω στην κατοχή μου.

Ξεκινάμε;;;;

- NYX 10 - color Eye Shadow Palette in Smokey Eyes









- NYX 10 - color Eye Shadow Palette in Versus









- NYX 10 - color Eye Shadow Palette in Bohemian Rhapsody










- NYX Trio Eye Shadow in TS11 Orange/Golden Orange/Peach


- NYX Trio Eye Shadow in TS21 Copper/Rust/Bronze







Τυχερές όσες θα είναι στην Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια. Πιστέψτε με ότι η ποικιλία στα καλλυντικά τους θα σας καταπλήξει!!!!!
Εύχομαι μόνο να κρατήσουν τις τιμές στο ίδιο επίπεδο με αυτές του εξωτερικού....

Marakicious ...

2 σχόλια:

  1. Πανέμορφες όλες! Σίγουρα θα τιμήσω κάποια! :P

    αν 8ες πέρνα μια βόλτα απο δω http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει τοσες πολλες παλετες που χανεται το ματι σου στο χρωμα!!!! ερχομαι βολτα ετοιμασε καφε...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...