Σελίδες

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

My Second Award !!!

Άργησα μια μέρα αλλά το είδα.....έχω βραβείο από το blog dtmakeupgirl.blogspot.gr !!!!


Και εγώ με την σειρά μου θα δώσω το βραβείο στα πέντε παρακάτω blogs:



Βέβαια μαζί με το βραβείο έχουμε και κάποιες υποχρεώσεις:
1. να δημιουργήσουμε link από το blog που το παραλάβαμε
2. να τοποθετήσουμε το βραβείο στο post μας
3. να δώσουμε με την σειρά μας το βραβείο αυτό σε πέντε άλλα blogs με λιγότερους από 200 followers
4. να ειδοποιήσουμε τα πέντε blogs που επιλέξαμε για βραβείο
5. να απαντήσουμε στις ερωτήσεις που εγώ έχω ήδη απαντήσει στο παρακάτω post μου

Αυτά!!!! καλή συνέχεια

Marakicious ...




6 σχόλια:

  1. Τι καλαααα!!!! Ποσο χαιρομαι!!!!! Σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!! Σημαινει τοσααααα για μενα!!!!
    Φιλια πολλα!!
    Ελενη by http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαρα μου. ειναι και μια βοηθεια και για μενα αλλα και για σενα να μας μαθουν περισσοτεροι!!!

      Διαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ!!!εχω απαντησει ξανα στις ερωτησουλες,οποτε θα σε προσθεσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια??? δεν το ειδα....συγνωμη. θα παω στο blog σου να διαβαω τις απαντησεις!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Το έχω είδη απαντήσει & σου εναποθέτω το link απο τις απαντήσεις!!! Να σαι πάντα καλά & να λαβαίνεις πάντα όμορφα βραβεία!!!

    http://egokaiesuomorfesmazi.blogspot.gr/2012/09/liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια για το βραβειο!
    Kristina recently posted.. Bouquet de Fleurs N°108.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...