Σελίδες

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Topshop Haul vol1

καλησπέρα!!!

ξέρω έχω χαθεί αλλά πάντα τα καλοκαίρια υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας στην δουλειά μου και μετά είναι και η οικογένειά μου και δυστυχώς πολλά πράγματα μένουν πίσω για εμένα. Φέτος εκτός από τα μπάνια στην θάλασσα, που έχω κάνει μόνο ένα, έμεινε πίσω και το Blog μου. Ελπίζω σιγά σιγά που θα πέσουν οι ρυθμοί στην δουλειά να επιστρέψω με όσο το δυνατόν περισσότερα post!

Θα σας μιλήσω σήμερα για μια παραγγελία που έκανα από Topshop. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα αγοράσουν ρούχα από το Internet. Δεν είμαι αδύνατη και φοβάμαι ότι δεν θα πετύχω το σωστό νούμερο και για αυτό δεν το ρισκάρω. Καλλυντικά όμως θα αγοράσω!!! Διάφορα καλλυντικά της γνωστής αλυσίδας Topshop είχα δει πάλι μέσω της Ειρήνης αλλά και της Μυρόνας ειδικά κάτι κρεμώδες ρουζ και πάντα θέλω να δοκιμάζω ότι δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Για να μην μιλήσω για τις υπέροχες συσκευασίες με το λευκό φόντο και τις μαύρες βούλες και την αντίστοιχη σακουλίτσα με την οποία μου έστειλαν την παραγγελία μου. Αγαπησιάρικο design κατά την άποψη μου! Και επειδή είπα πολλά γύρω στα τέλη Ιουλίου και για κάποιες μέρες από το site του Topshop μπορούσες να κάνεις παραγγελίες και είχες δωρεάν τα μεταφορικά. Αν θυμάμαι καλά από την Ειρήνη για ένα ρουζ την χρέωναν 8 € μεταφορικά. Τα βρίσκω πολλά. Οπότε εκμεταλλεύτηκα την προσφορά τους και έκανα μια μικρή παραγγελία.
Για αρχή δεν θα μπορούσα να μην παραγγείλω ρουζ!Δεν ξέρω αν μέσω του site έχουν πάντα τόσα λίγα καλλυντικά ή απλά ξεπούλησαν οι άνθρωποι αλλά εγώ βρήκα μόνο τρία αλλά αρκέστηκα στα δύο παρακάτω:
  •     Blush in Flush - ροζ απόχρωση 8 €
  •     Blush in Head Over Heels - κοραλί απόχρωση 8€
Και τα δύο είναι κρεμώδες και εύκολα στην εφαρμογή. Η απόδοσή τους θα έλεγα ότι είναι μέτρια αλλά είναι καλό για όσες φοβάστε την πρώτη εφαρμογή τέτοιων ρουζ γιατί δεν πρόκειται να το παρακάνετε με την πρώτη κίνηση. Αναλόγως με το πόσο έντονο θέλετε το ρουζ θα βάλετε κι άλλο. Βέβαια μέτρια απόδοση και δυστυχώς μέτρια διάρκεια ή τουλάχιστον σε μένα που έχω μεικτό προς λιπαρό πρόσωπο. Παρόλα αυτά βρίσκω ιδανικά τα κρεμώδες ρουζ για τους ζεστούς μήνες που δεν είναι και λίγοι στην Ελλάδα. Τι να λέμε τώρα;;; Εμένα βασικά με έπεισαν πιο πολύ από την συσκευασία τους!!! Στρογγυλή με καθρεφτάκι κολλημένο στο καπάκι και με 4 gr προϊόντος. 
  • Lip Cream in Witty - ροζ απόχρωση 9 €
Τα lipgloss - lip cream δεν τα προτιμώ αλλά την τελευταία χρονιά έχω βαλθεί να τα δοκιμάσω όλα. Έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω και ένα από τα Topshop. Τι το ήθελα;;; Δεν υπάρχει η μυρωδιά του. Δεν έχω μυρίσει κάτι πιο ωραίο, πιο γλυκό σε προϊόν για τα χείλια. Κάτι μεταξύ βανίλιας και κρέμας patisserie (όπως την φτιάχνει η μαμά μου). Θες να το μυρίζεις συνέχεια!!!! Εμένα δε που τα προϊόντα χειλιών δεν κρατάνε και πολύ αυτό σε λίγο θα το βάζω για να το τρώω. Δεν θα σας μιλήσω για την διάρκεια γιατί δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική. Σίγουρα δεν είναι stain και σίγουρα θέλει τις επαναλήψεις του μέσα στην μέρα. Το χρώμα ενώ στο site αναφέρεται ως peachy tone εγώ το βλέπω στα χείλη μου πιο πολύ για ροζ παρά για ροδακινί. Η συσκευασία του είναι η κλασσική των lip gloss, στρογγυλεμένη με τελείωμα στο applicator το επίσης κλασσικό σφουγγαράκι που εγώ το προτιμώ από το πινέλο ενώ περιέχει 6.5 ml προϊόντος. Αποκορύφωμα της συσκευασίας το καπάκι με τα γνωστά ακανόνιστα μαύρα dots. Πάντως δεν θα έδινα πάλι 9 ευρώ για κάποιο άλλο από την σειρά. Θα μείνω να μυρίζω αυτό που έχω.

  • Tweezers in Neon Pink - 5 €
Για τα 5 ευρώ που κοστίζει είναι θαυματουργό. Τα πιάνει όλα και εμένα δεν με πονάει αν και για να είμαι ειλικρινείς δεν πονάω γενικότερα στις αποτριχώσεις. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα δώσω 10 και 20 ευρώ για τσιμπιδάκι φρυδιών. Λυπάμαι τα λεφτά μου. Το συγκεκριμένο το πήρα γιατί είχα πάρει ένα από τα Hondos και με ταλαιπωρούσε. Τελικά είναι πολύ καλό και βγάζεις πιο γρήγορα τα φρύδια σου με αυτό από τα Topshop. Και για μένα έχει σημασία το να μην παιδεύεσαι να βγάλεις μια τριχούλα κοντή 3 λεπτά. Φανταστείτε με αργά το βράδυ και πάντα αφού βγάλω τους φακούς επαφής να προσπαθώ να βγάλω τα φρύδια μου νυσταγμένη. Ή νωρίς το πρωί στις 7 αφού πλυθώ να προσπαθώ τότε ενώ ξέρω ότι έχω να ετοιμάσω ένα μικρό για το σχολείο και να ετοιμαστώ και η ίδια για την δουλειά. Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που πήρα ένα καθρεφτάκι στα χέρια και κάθισα κάπου με ηρεμία να κάνω αυτή την δουλειά. Ειδικά σε αυτό το κομμάτι αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο θα ήθελα να το ξέρω γιατί ο προσωπικός χρόνος είναι περιορισμένος. Και για να μην ξεχνιόμαστε η neon pink απόχρωση δίνει χρώμα στην διαδικασία!!!

Αυτά τα ολίγα μετά από μεγάλο διάστημα εξαφανισμένη.
Coming soon: Beautybay.com Haul v3 & Sleek Make Up Haul .....ελπίζω μέσα στον μήνα!

Θα τα πούμε σύντομα!!


3 σχόλια:

  1. Ωραίες αγορές! Θέλω να αγοράσω και εγώ ένα κρεμώδες ρουζ αλλά το φοβάμαι γτ έχω και εγώ λιπαρό δέρμα & φοβάμαι ότι θα γυαλίζουν..

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν εχουν καθολου shimmer και εμενα προσωπικα δεν μου εχουν δημιουργησει προβλημα αν και ειμαι πιο πολυ λιπαρη στο "Τ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ τα ρουζ εξαιρετικα φαινονται.να τα χαρεις ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...