Σελίδες

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Give Joy !!!

Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή!!! Ο στολισμός, τα λαμπάκια, οι οικογενειακές συγκεντρώσεις, τα δώρα, όλα αυτά κάθε χρόνο τα περιμένω με ανυπομονησία!!!

Ξέρετε όμως τι άλλο περιμένω με ανυπομονησία;;;; Την  limited xmas σειρά που βγάζει κάθε χρόνο τέτοια εποχή η Bdy Shop. Από την αγχώνομαι όταν μου αρέσει κάτι από την limitid edition κάθε φορά γιατί δεν ξέρω αν θα τα βρω του χρόνου. Όμως κάθε φορά ανυπομονώ για το τι έχουν σκεφτεί. Και πάντα μα πάντα οι σειρές που βγάζουν έχουν τόσο ζεστά και χειμωνιάτικα αρώματα και δεν μπορείς να τα αγνοήσεις ...


Έτσι και φέτος υπάρχουν τρεις πλήρεις σειρές που ειλικρινά εγώ θέλω να της δοκιμάσω όλες. Μιλάω για το Cranberry Joy, το Vanilla Bliss και το Ginger Sparkle.
Πάρτε μια γεύση ή καλύτερα μια ματιά παρακάτω:




Στα καταστήματα θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία με σετ για δωράκια για όλους και για όλες στην κυριολεξία. Και στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βρείτε πολύ καλές τιμές ανάλογα με την υποχρέωση που έχετε. Λάτρεψα πάντως την ιδέα με το χριστουγεννιάτικο στολίδι που έχει μέσα body butter. Πείτε μου αν σας καλέσουν στις γιορτές σε μια γιορτή ποιά οικοδέσποινα δεν θα εκτιμήσει αυτό το δωράκι κρεμασμένο στο δέντρο της!!!! Απλά απίστευτη ιδέα. Σας βάζω μερικές φωτογραφίες από αυτά που προτείνει η εταιρία για να πάρετε κάποιες ιδέες και εσείς για δωράκια.







Ελπίζω να σας βοήθησα με τα δωράκια σας!!! Εγώ προσωπικά δεν έχω πάει ακόμη στα Body Shop. Περιμένω να μπω στο κλίμα των Χριστουγέννων πρώτα για να τα συνδυάσω όλα μαζί!!!

Καλά να περνάτε.
Θα τα πούμε σύντομα.

Marakicious ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...